blod, svett och tårar

ajaj, nu är tandställningen i underkäken på plats, och fy sjutton va ont det gör. spänner i hela huvudet. men man får tänka på att tänderna blir fina om nått år! det va inget trevligt besök hos tandläkaren idag, eller det ända bra var väl att tandställningen kom på plats, för att den skulle komma på plats krävdes blod, svett och tårar. man bänder upp munnen med en platssak och då spänns ju läpparna ut, och då kom min smarta tandläkare på idéen att han skulle dra lite i min läpp och då började det storblöda i hela munnen på mig och det gjorde fruktansvärt ont så att jag faktiskt fick tårar i ögonen, tro det eller ej. det blödde ett tag och sedan kom han på att stoppa en liten bomullstuss i munnen, snabbt tänkt! där av blod och tårar. svetten kom när jag va förbannad på honom och sa att han inte kunde slita i min läppar för att det skaver då, haha ;). näfy, ska byta tandläkare. nu ska jag trösta mig själv och kolla på en film :)



puss

Kommentarer
Postat av: cicci

byt till Per, han hade jag! han var snäll men lite seg haha

2009-10-16 @ 12:02:02
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0