6 oktober

äntligen hemma efter en ganska så tråkig skoldag, har typ legat i sängen ända sen jag kom hem vilket har varit riktigt skönt! lite tråkigt att det inte är träningar längre, måste verkligen ta tag i träningen själv nu så att jag inte ökar storleksmässigt, haha! fötterna mår ju dock inte så bra eftet matchen i helgen, ena foten är svullen och den andra är öm och lite lila. japp, motståndarna hatade mig! får se hur fötterna mår imorn på idrotten. men det är väl så att det man inte dör av det härdar man va, right?

Köpte även ett par dojjor igår, vet inte riktigt om jag ska behålla dom men lutar åt det. Tar ju dock 10 minuter att få på sig skon på högerfoten eftersom att min häl är enorm på höger foten haha! Får väl hoppas att det går bättre om jag går lite i dom.



tänkte dra igång en film nu,

hörs, pusss.

Kommentarer
Postat av: Gustafzson

schyssta pjuck då!!

2009-10-06 @ 20:50:43
Postat av: sebbe

ta't som en man förfan ! :D

2009-10-06 @ 22:58:15
Postat av: lisa

fuck you sebbe ;D

2009-10-06 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0