we can do it together

Det blir ett kort inlägg med tanke på att jag inte har ork till annat. Blev dock inte många timmars sömn inatt så känner att jag måste ta igen det. Under den lilla rundan på stan med bra sällskap hann jag bli lite småkär i en klänning som troligtvis kommer följa med i en påse hem inom en snar framtid. Någon bild orkar jag inte lägga in, men om jag säger att det är tummen upp borde det räcka. Ett par skor jag såg lockade också ganska mycket. (okej, jag lovar att ni ska få se bilder) men som sagt inte nu. jag ska plugga lite sen ta igen ett par timmars sömn.

It’s like the way we fight
The times I’ve cried
We come to blows
And every night
The passion’s there
So it’s got to be right
Right?  Love
 ♥


Sov sött, pusssz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0