uncertain

veckorna går hur fort som helst, redan fredag imorn!  Ska bli väldigt skönt med helg. Som det ser ut nu så blir det en väldigt lugn helg, vilket behövs tror jag.
Jag har precis bäddat ner mig i sängen och somnar förmodligen när som helst!

Imorn ska vi hjälpa mia att flytta ut sakerna från lägenheten. Hon ska ju ta sitt pick&pack och dra till stockholm och bosätta sig där. Roligt för henne, mindre roligt för mig som kommer sakna henne. men hoppas på att få tillbaka alla kläder hon har som är mina iallafall!  Det ända som är bra med att hon ska flytta! haha.
Kan faktiskt bli så att jag ska kommer att bosätta mig i stan inom en väldigt väldigt snar framtid. men är lite tveksam, så ska tänka på det lite till innan jag bestämmer mig!

Nu tänkte jag dra igång en film och sedan säga nattinatti!

Puss och hörs tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0