swine flu,

haft ett litet uppehåll eftersom att jag inte har något intressant att skriva.
Men idag är det svininfluensa vaccinering som gäller, vore ju synd om man skulle få svininfluensan tycker jag. Får hellre feber i ett par dagar än att jag dör pågrund av svininfluensa. Så enligt mig borde man ta den.

Blev ingen skola idag, fotbollsträningen var inställd och så ska jag snart åka till vårdcentralen, så gav ingenting att åka in. Har istället pluggat lite matte och naturkunskap. Även hunnit gått en sväng i regnet med cicci. Kan lova att vi var riktigt blöta när vi kom hem. Men vatten har minsann ingen dött av.

Ska slänga på mig kläder nu och vänta på att pappa kommer hem så att han kan skjutsa mig.
Ska även färga håret ikväll, eller rättare sagt hårbotten. Kanske slänger in en bild på resultatet.

Hörs sen om jag överlevde sprutan!



Pusssy

Kommentarer
Postat av: Samuel "sammeärbäst" Gustavsson

Nehe, så dom som drunknar elr typ dog i tsunamin, de dog inte av vatten? ;D

2009-11-05 @ 14:05:08
Postat av: Anonym

nepps det gjorde dom inte! jag lovar.

2009-11-05 @ 15:28:03
Postat av: Eric "ericärbättreänsamme" Karlsson

Men bara för att göra dig lugnare ska du veta att fler folk har dött efter vaccinationen kom ut :) "Sleep tight"

2009-11-05 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0