nightmare

vaknade för en stund sen av en hemsk mardröm, vågade inte somna om. Lite larvig är jag nog allt. haha. Börjar halv ett idag, ska bara in och ha idrott känns lite onödigt, men har ändå ingenting att göra hemma. Sitter just nu i sängen och äter frulle och kollar på film, skulle vilja ligga i sängen hela dagen och inte göra någonting. men har lite att se fram emot när jag kommer hem. Förhoppningsvis finns det nygräddade lussekatter, mums!
Åkte och tränade med Olivia med damlaget i gusum igår, det var faktiskt roligt. Kommer nog bli kul att spela där. :)




snyggolivia & jag


nä gu vad jag babblar, nu ska jag kolla på film. Hörs
Pussss



Kommentarer
Postat av: Oscar

var det inte du som va så negativ till att spela i gusum förut? ;)

2009-11-26 @ 16:35:39
Postat av: cicci

håller med :O ?

2009-11-26 @ 19:24:18
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: lisa

men har ju sagt att jag inte vill börja rulla fram så kände att jag inte hade något val. Dessutom borde man väl få ändra sig va? ;)

2009-11-27 @ 18:12:53
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/
Postat av: Oscar

hehe okej ;) jo för den här gången går det bra ;)

2009-11-27 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0