Miss the old time

Kunde lika gärna stannat hemma från skolan idag, träningen gick inte alls bra och matten va inställd pågrundav att vi inte hade någon lärare. Ganska onödig dag i skolan alltså. Gick på stan efter skolan med emma och moa. Spanade faktiskt på klänningen och tror att den kanske följer med mig hem imorn.

Måste säga att jag är sjutk trött på skolan just nu och känner att jag inte skulle tacka nej till ett lov nu. Jag borde egentligen plugga nu, men jag orkar inte. Vi ska hålla ett tal på fem minuter på svenskan och jag har inte börjat skriva det än. Känner mig så duktig, istället för plugga så sitter jag och kollar på gamla bilder och hittade blandannat bilden nedan. Det är jag och gecka i stockholm för några år sen. Väldigt gullig bild, saknar!



Dags för plugg nu i guess.

Pusssss!
.

Kommentarer
Postat av: R

Skit gullig bild ju! & Jag måste säga att jag saknar det väldigt mycket!

2009-11-22 @ 23:01:20
Postat av: Anonym

saknar!

2009-11-22 @ 23:06:40
Postat av: Lisa

jaa, verkligen! :) det gör jag med måste jag säga.

2009-11-25 @ 18:25:01
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0