julskyltning

Dags att klä på sig snart, ska ta med mig cicci ner på viken för att checka in julskyltningen. Har även en hel del plugg som måste göras idag. Men snart är det jullov så jag får stå ut med skolan ett tag till. Det är ju inte långt kvar till jul nu, dock är det ju ingen snö än. Men det är ju ett tag kvar. 

Igår trodde jag att min kväll skulle sluta helt ensam hemma i soffan. Men hamnade sedan hos lukas med lite folk och sedan neråt viken. :) kort sagt, en bra kväll med bra folk! Saknade dock emma som var hemma och var hundvakt. 

Nu är det dags att klä på sig.

Later, pusssss
 


Kommentarer
Postat av: Edvard

saknade dig med liselott, vi gör något kul nästa helg . ;D

2009-11-30 @ 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0