AJ!

armen värker och vaknade med lite feber imorse, blev alltså ingen skola för min del. Febern har släppt lite men känner mig fortfarande seg och helt slut i kroppen. Men det va nog värt att ta sprutan ändå. haha.
Nu ska jag vara lite duktig och plugga matte om jag ska lyckas få godkänt på provet nästa vecka. Blir nog att ta det lugnt ikväll och förmodligen ta mig till sporthallen för att kolla på lite innebandy om någon är frivillig att kolla med mig.

Blev ingen resultatbild på håret igår eftersom att det inte blev så mycket skillnad förutom att utväxten blev mörkare och jag slapp råttfärgen, haha! men kommer kanske en bild så småningom eller nått.


nu, plugga.

Pusssycat.

Kommentarer
Postat av: eric

Krya, btw. Du är säker på att detta inte är symtom på svininfluensan? :)

2009-11-06 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0