myskväll med bästa päron.

igår var det dags för julavslutning, vilket betyder att jag just nu har jullov. det gillar vi verkligen. Det som också gillas väldigt mycket är all den snö som vi har fått, det bara måste vara över en halvmeter. Fast det ställde ju verkligen till det igårmorse med bussar och allt, så pappa skjutsade mig och emma till sörping så tog vi en buss därifrån. Min pappa är riktigt snäll han! Julavlutningen va ju verkligen ingenting att hurra för. Jag kunde lika gärna ha stannat hemma och sovit faktiskt. Men duktig var jag och åkte in, det blev party på kvällen också. Började med att jag, emma, moa och felle gick till spicy hot och käkade. Sedan gick vi till mitt place så kom gagga, olle och samme senare. Sen var vi hos mig några timmar och laddade lite till paartyt. När vi kom till arbis va det säkert typ 150 st som skulle in, och alla stog och tryckte vid dörren och jag fick panik. Men tillslut trängde jag mig och kom in. Det var inte så roligt som jag trodde, men det dög. Gick hem vid två och slocknade direkt.

Idag har jag gått på stan med cicci och pappa, kollat in lite julklappar jag ska inhandla till alla som har varit snälla i år. Ska in till stan på måndag, då ska alla julklappar vara köpta. När vi kom hem till viken va det bara att ta på sig termobrallorna och kängorna och skotta snö, älskar snön verkligen! Senare traskade jag och samme till sporthallen och kollade på innabandy, och viken var duktiga och vann.

Nu har jag myst ner mig i soffan med mina bästa päron. Kollar på flickan som lekte med elden och har precis ätit lite. Blev en lugn kväll och ska sova tidigt.

Slänger nog in lite bilder från igår när jag fått dom från fellet.

PUSSSYCAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0