Färga hår, japp!



Nu sitter jag i soffan och försöker tina upp efter den kalla vandringen till hemköp för inhandling av hårfärg, men det va soligt och fint iallafall. Det enda positiva. Planerna är att jag alltså ska färga håret typ nusnart, men jag orkar inte! men när jag nu varit så duktig och gått till hemköp och tilllbaka endast för hårfärgen är det nog bäst att jag gör't. Sen ska jag vara lisa den super snälla systern och laga mat åt ciccibus som är i stan, men kommer hem vid fyra. Då skulle maten vara klar, hur ska jag hinna med allt.
Imorn är det ju nÿååår med! Dagen/kvällen kommer tillbringas i stan med emma, moa, mirelle och nåra grabbar. Faktiskt ganska skönt att ha något planerat, även om nyår är överskattat. Sen har jag the big problem här va, jag vet inte vad jag ska ha på mig! Men jag tänkte satsa på fint hår, fina naglar och snyggt sminkad istället, då kanske man inte tänker så mycket på vad jag har på mig, haha! näe men det blir nog bra ska ni se!

nu ska håret allt bli färgat.

PUSSEL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0