ensamt och lite tråkigt.

nu är jag nu mera stadsbo, vilket känns lite sådär. Är väldigt ensamt och ganska tråkigt här inne. Låter som att jag kanske ångrar mig lite redan? Kan säga det att just nu skulle ett besök uppskattas, gärna en övernattning. Jag har faktiskt en soffa som står här och väntar på någon frivillig. Annars uppskattas även nått samtal eller åtminstone sms. haha! äe men det där med att vara ensam och sova själv är inte något för mig alltså. Så jag undrar lite över vad jag gett mig in på. Men det blir nog bra hoppas jag.

Idag är dags för matteplugg hela kvällen. Nationellt prov på torsdag som jag vill få godkänt på. Så det är snart dags att ta fram boken. Imorn blier slappdag i skolan, ska bara kolla på Skol-sm hela dagen. Sedan ska jag hem till viken, träna och sova där vilket jag längtar efter just nu. haha!

Nu ska jag kolla lite på tv sen åker matteboken fram. Kanske tillcohmed går och handlar lite godis sen om jag har tråkigt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: pocimon

åå vilken superblogg helt fasst måste bara läsa :D

2009-12-08 @ 17:50:08
Postat av: Gecka ! :)

Vart i stan bor du då? :)

Skönt måste det ju vara iallafall :)

2009-12-08 @ 18:38:12
Postat av: lisa

norr tull, mittemot polishuset. :) jo, skönt är det väl.:D men väldigt tråkigt och ensamt somsagt.

2009-12-08 @ 18:54:09
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/
Postat av: Danne

fest varje helg lisa helt klart! :) HAHA ;)

2009-12-13 @ 23:05:00
URL: http://dannefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0