dreamteam

idag var det fotbollsturnering i skolan, säger bara dreamteam! äe men vi va faktiskt ganska bra. Det var även riktigt roligt, eller dock inte när en kille manglade ner mig på golvet och jag ville ge igen. Men gav honom bara mördarblicken. Tyckte nästan synd om honom, jagmenar inte tacklar man ner en tjej sådär? haha. jaja, sedan åkte jag till lägenheten och packade om väskan och städade lägenheten med, eller dammsuga och plocka iordning iaf, lite duktigt. Sen panik letade jag skor på stan, typ ett par kängor/boots. Men mina fötter är för stora så får inte i fötterna i skor utan dragkedja. Och det fanns ju såklart inga snygga skor med dragkedja, lucky me! Så det blir antagligen converse imorn med, haha. 
 Idag äre tisdag vilket innebär lov om två dagar och inget mindre än paarty på torsdag. Är inte riktigt pepp, men det blir jag nog! :) imorn börjar vi klockan 10 då det blir lite sovmorgon, det är dessutom sista träningen imorn innan ett litet uppehåll också, så den får man inte missa!

men nu ska jag sova för nu är klockan mycket.

Höres. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0