too much to do

dålig uppdatering, i know! men har haft så mycket annat för mig. Det har blivit stan med emma, även stan med cicci också. inhandlat lite fint också! Hunnit med att träffa maboy och vännerna också. Som idag så har gagga, rebecca ock emma varit här på lite syjunta. haha! hemligthemligt. Klippte även topparna på emma, men ont om tid och vet inte riktigt hur det blev! men det blev nog bra kanske?
Kvällens planer är johanfalk filmer, dock verkar det som att jag får sitta själv och vara rädd. ciccibus har ju redan sett dom.
Morgondagen kommer att spenderas hemma eller i stan. Beroende på om ciccibus är shoppingsugen eller inte, annars stannar jag hemma och går en sväg och kanske ska passa på att köpa hårfärg och få håret lite fräscht till nyår. Lutar nog mer åt en hemmadag faktiskt.
Blir det färgning av hår imorn ska ni allt få se en bild på resultatet, endast för att jag är sämst på att lägga in bilder.

ciccibus och jag i soffan, kollar vi på legally blond? japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0