rolig kväll

igårmorse ringde klockan väldigt tidigt, närmare bestämt klockan kvart över sju. För klockan åtta vare dags för lucia på vammar. Tog med mig mittgull dit och va fint det va. Dock va ju vi bättre när vi gick lucia. haha! :) Sedan gick jag hem i kylan med på tok för lite kläder.

lite senare kom emma till mig, och då satt vi och hade panik över vad vi skulle göra på kvällen. Men tillslut fixade vi oss lite och hamnade hos tove. Det var ganska mycket folk och lite nytt folk också. tack för en riktigt rolig kväll! (: Cicci och dani kom och hämtade mig och emma vid två nångång och direkt till sängen och slocknade.
När vi vaknade käkade vi sen vare dags för mig att klippa både farfar och pappa. Kände mig lite osocial mot emma när jag klippte farfar. Sorry emms ! (: Nu har jag precis slängt i mig lite mat och ska inta soffan och sitta där ikväll. Imorn är det dags för skola, vilket kommer bli väldigt slappt.
Nu måste jag börja tagga tills på torsdag! Känner på mig att det kommer att bli riktigt roligt!

 
ganska dålig bild, men siri var        såhär snygga var jag och emma igår.
verkligen jätte vacker som lucia!    haha, jag ser gravid ut också. skitnyggt! haha

PUSSSSSSSSS
                                                   


Kommentarer
Postat av: råman

gravid ???

2009-12-15 @ 17:26:01
Postat av: lisa

som jag sa så SER jag bara gravid ut. kan försäkra dig om att jag inte är det. happy?

2009-12-15 @ 23:20:10
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0