dagen började inte bra

igår följde emma med mig hem till nya lyan efter skolan, mysigt. Vi pluggade som bara den till engelska redovnisningen som vi ska ha om några minuter. nervööös! men det blir nog bra :) Vi satt i soffan typ hela kvällen, kvällen betog ju av massa bra program på tv'n så till det blev det godis och ostbågar. haha!
Sen började ju inte morgonen så bra idag, försov oss en timme, vaknade klockan åttaa! vi fixade oss på en kvart, duktigt av oss ändå. haha, men ser inte ut som en skönhet idag kan jag säga. vilket jag kanske aldrig gör, men idag är det katastrof, det blev myskläder och riktigt fluffigt och krulligt hår. ni hör ju själva hur det låter! haha.
Nu måste jag plugga lite till på engelskan, jag och emma ska fan få MVG har vi bestämt. har ju pluggat som as så det här ska nog gå som en dans på rosor :D

later homies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0