3 december

idag var jag i stan och checkade in lägeheten, jag kommer stortrivas tror jag! Måste få in en soffa och lite smått kraffs så jag känner mig som hemma. haha! kan ju dock bli lite ensamt kan jag tänka mig, men kan säga att dörren står alltid öppen för besök. ;) och emma soffan är till dig. haha :)
Har inte riktigt bestämt när jag ska packa med mig allt hemifrån och flytta in, kan bli på söndag. Vet inte riktigt vad jag ska packa med mig heller, eftersom att jag kommer vara hemma ibland också. Men det blir nog bra. 

Nu sitter jag nyduschad i sängen och kollar på mammas pojkar. Är väldigt trött så det blir sängen tidigt idag.
Imorn blir det skola och sedan julkonsert på Louis De Geer med mamma, cicci, nettan och emma om hon är frisk imorn. Ska bli väldigt skönt med helg faktiskt, men vet inte riktigt vad helgen har att erbjuda.

Nu ska jag ta mig tillbaka till tv'n.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0